پارسا جونم شکوفه دلمپارسا جونم شکوفه دلم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

پارسایم: پارسا باش و پارسا بمان!

عکس های پاییزی دو سال و سه ماهگی

1393/11/5 21:08
نویسنده : شراره
796 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم چند روزیست که از خونه قبلی جابجا شدیم . خودتم به اینجا می گی خونه جدیدبغل  ولی پارک رفتن ما  گهگاهی ادامه داره من و تو باهم ، کنار هم ، مثل دوتا دوست.....

چه حس خوبی ست کنار قدم ها ی کوچکت راه رفتن

و چقدر پر می شوم از شادی جست و خیزت در برگهای پاییزی که آنها را پاییز می نامی ....

در دلم چه رقص زیبایی برپاست   برگها ،  تو ،  آسمان  ،  خنکای پاییز  و حضور پررنگ خــــــــــــــــــــــــــــــدا

چقدر حالم خوب است .....

مهربان خالقم این همه نعمت یک جا ، اینجا برای من !!!! بگذار همیشه اینگونه پررنــــــگ ببینمت و عطرت را نفس بکشم ، این چنین ساده اما لبریز در همه جا .....

شاید سهراب چنین می گفت :

پسری دارم پاک و رها

                آسمانی چه زلال

                              نفسی پر شده از بوی نسیم

                                                              رنگ

                                                             و خدایی که دراین نزدیکیست  ......

خدایا ممنونم ممنونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم  

 

                   

و تو عاشق موسیقی برگها

                   

رها باش و شاد فرشته ی کوچکم    

 

 

و کار همیشگی پرتاب سنگچشمک

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)