پارسا جونم شکوفه دلمپارسا جونم شکوفه دلم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

پارسایم: پارسا باش و پارسا بمان!

گذری بر تولد تا یک سالگی

1392/12/22 22:13
نویسنده : شراره
275 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترین داشته ی زندگیم نمی دونی چقدر واسم با ارزشی ...

داشتم عکسات نگاه می کردم درکنار هم اونا ورق می خوردن و تو بزرگ می شدی و جلوی چشمام قد می کشیدی و من اسیر زمان ...

چه با شکوهه قدرت و نظم الهی و من چه حقیر و ناتوان و ناسپاس ....

مهربانم دلخوشم به  مهربانیت  تنها پناه زندگی  بهترین دهنده فرشته 

 

روزهای آغازین تولد فرشته ی یادآور مهربان خدایم

فرشته ی پاکم آرام بخواب

 

روشنایی زندگیم

 مامان فدای اون دستای کوچولوت

 

اولین عکس گل مامانی تو تختش

خوش اومدی نفسم

 

اتاق مشترک گل پسر و مامان و بابا به روایت تصویر (عزیزم اینجا یه خورده جامون کوچیکه ولی همیشه به یادم می مونه آخه اولین کلبه ی عشق دو نفره با بابایی و بعد تولد ناز پسرم هست )

اتاقمون پر از عشق زندگیست

 

یه کش و قوس حسابی بعد خواب  می چســــــــــــــــــــــبه!(جوجوی مامان صورتش دونه زده بود)

گوارای وجودت نازکم

 فرشته کوچولو چه خوابی دیدی؟

 

ماساژ بعد حموم توسط آقای پدر 

فدای نرمینه پسر برم الهی!!!

 

لبخند بزن عزیزم حتی تو خواب

رویاهایت همیشه شیرین...

 

رزمی کار کوچک

من فرشته مهربونم بدی ها بیاین جلو!!!

 

پیشی ملوس مامان

خودت واسم لوس بکن

 

روروک سواری تو حیاط پدرجون

عاشقانه دوستت دارم

فدای اون نگات

در جستجوی چیستی ؟ که نگاهت به آسمانهاست...

اولین عکس حموم و آب بازی

عسل مامان ببین آب از اون بالا میاد

دندون خرگوشیاشو!!!

 

ناز دردونه دختر می شه اونم تو خونه پدر جون و با تل خاله جون ژاله

نازت قربون

 

پارسا (داروین کوچولو) مشغول بررسی حیوانات

 پسملی خود خودمی!!!

 و در آخر

مامانی شما بگو من چه کنم با این فرضیه هام؟!!

 

پارسا جون در پارک ابتدای شهرک (پارک مادر) ارسنجان

فضـــــــــا می خوام   هوااااا  می خوام  لالالالای لای لای لای

شکوفه ی زندگیم بزرگ شو اما پــــــــاک بمان آرزوی من اینست......فرشتهقلبماچ

پسندها (1)

نظرات (2)

فائزه مامان مهدیار
21 اسفند 92 21:06
سلام شراره جون ممنون به خونه پسریم سر زدی هزار ماشالله به این پسر شهریوری خدا حفظش کنه چه موها و ابروهای نازی داره ببوسش عزیزم فکر کنم بتونیم دوستای خوبی واسه هم بشیم پسری هامون هم چون همسن هستن میتونن باهم دوست باشن البته نطر بنده ست واگه دوست داشتین لینک کنین
شراره
پاسخ
قربونت عزیزم منم دوستون دارم
ساناز
21 اسفند 92 22:56
چه عكساي قشنگي اتاق ما و گل پسري هم مشتركه ..جاي ما هم كوچيكه ولي دلامون بزرگه خدا رو شكر
شراره
پاسخ
صد البته دلتون همیشه شاد