پارسا جونم شکوفه دلمپارسا جونم شکوفه دلم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پارسایم: پارسا باش و پارسا بمان!

پروژه بای بای پوشک

1393/11/7 8:57
نویسنده : شراره
698 بازدید
اشتراک گذاری

تقریبا از سن 2 سال و 3 ماهگی یه روز یه بسته برچسب واست خریدم .... بار اول گفتم پارسا جون بیا تو دستشویی تا بهت برچسب بدم وایسادی کنار توالت فرنگیت و با ذوق رو دیوار چندتا چسبوندی منم واست دست زدم دفعه بعد که بابایی هم خونه بود این بار بردمت دستشویی ولی گفتم بشین رو توالت فرنگی تا بهت برچسب بدم شماام که عاشق شون شده بودی گوش دادی منم بهت برچسب دادم بعد گفم حالا جیش کن با کلی تفسیر ادرار(رنگش و مایع بودنش که مثله آبه) و پسرک مامان فورا این کارو انجام دادی که کلی من و بابا دست زدیم و بهت برچسب دادم بعدشم لگنت رو با کمک دستای کوچولوت تو دستشویی خالی کردیم و این کار هر نیم ساعت تا یک ساعت یه بار ادامه داشت و به مرور فاصله زمانی رو بیشتر کردم تا 2ساعت یا 1و نیم ساعت و فقط شبها و بعداز ظهر ها موقع خواب پوشک می شی البته برچسب چسبوندن و تا چند روز درخواست کردی بعدش لذت تشویق کردن تنها پاداش بود

آفرین پسر قهرمانم تا اینجا خیلی خوب بود من که خیلی راضیم البته الان 2 سال و 4 ماهه هستی هنوز خودت نمی گی ولی خودم می برمت می دونم مرحله دوم رو هم هروقت زمان مناسبش برسه موفق می شی .....

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان فهیمه
13 بهمن 93 0:15
آفرین به آقا پارسای گل. مامانیش منم 22ماهگی شروع کردم واسه علی تا دو ماه خوب پیش میرفت ولی بعدش با شکست مواجه شدیم و پرو ژه رو متوقف کردیم آخه دیگه علی مثله قبل همکاری نمیکرد .الانم هنوز واسش شروع نکردم.آخه انگار خیلی آمادگیشو نداره.کاش علی هم زودی آمادگیشو اعلام کنه تا منم شروع کنم.
شراره
پاسخ
عزیزم موفق باشی می دونم دوران سختی هست امیدوارم هردومون این روزا رو خوب و با آرامش پشت سر بذاریم یه روز همین نزدیکا می رسه که می شه خاطره