پارسا جونم شکوفه دلمپارسا جونم شکوفه دلم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

پارسایم: پارسا باش و پارسا بمان!

عروسک کوچولو و پارسا

1393/11/7 9:12
نویسنده : شراره
1,223 بازدید
اشتراک گذاری

این عرسک لختی یه لباس آبی و یه پستونک داره و با فشاردادنش می خندید و ماما می گفت امـــــــــــــا

پارساجون من لباساشو درمیاره و هروقت بخوام ببرمش حموم دوستش رو هم با خودش میاره و می شوره خلاصه بهش می رسه نمی دونم چرا لباس تنش نمی کنی مامانی خنده آها یادم اومد هرکی که لخت باشه رو میگی نه نه مامانش ندیده اونم با یه لحن شیرین به عکس لخت روی دیوار اتاقت هم همینو می گی نه که من هروقت لخت باشی هر طور شده لباس تنت می کنمقه قهه

حتی موهاشو شونه می کنی

خوب خوشگل شد

 

و رنگش می کنی تا خوشگل شه بعدشم که می گم چرا این کارو کردی می گی نه نه تمیزهزیبا

 

و اینم عکس به خط شده ی عرسکها و پارسا توسط خودش


 

شیرینم مادر فدای تو

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان زنبق
11 بهمن 93 20:32
سلام . ماشاءالله لاماشاءالناس...خدا گل پسرتونو واستون نگه داره... جالبه که دختر من هم این عروسک رو لختشو بیشتر دوست داره!و هربار من لباساشو تنش می کنم باز درمیاره. بچه ها انسانهای پیچیده ای هستند که کشفشون با لذت خاصی همراهه که زندگی رو برای ما بزرگترها شیرینتر می کنه. خداروشکر...
شراره
پاسخ
سپاس از شما دوست خوب که خوشحالمون کردید
ایدا
15 بهمن 93 17:14
اخه داره موهای عروسکیشو شانه میکنه عزیزم به منم سر بزنید اپم
شراره
پاسخ
به روی چشم