پارسا جونم شکوفه دلمپارسا جونم شکوفه دلم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

پارسایم: پارسا باش و پارسا بمان!

آخرین خاطرات سال 93 ( بدرود سال 93)

1393/12/23 18:26
نویسنده : شراره
812 بازدید
اشتراک گذاری

دلبرکم بازم آخر سال رسید مثل چشم برهم زدن دیگه دارم به سرعتش عادت می کنم می دونم خیلی زود سالهای بعدی میان و تو مرد می شی خیلی زود و به امید تنها پروردگارم که ایمان دارم حافظ توست!!!

اومدم دل نوشته های آخر سالم واست بذارم و برم و سال جدید رو سبک آغاز کنم ....

پارسای مادر ، عشق همیشگی مادر نمی دونی چه حسی دارم با دیدنت و چقدر هر لحظه خالقم رو سپاسگذارم به خاطر داشتنت  ، خدایا بی نهایت ممنونم که منو لایق مادری پارسا کردی ممنونم ازت که پسری مهربون ، پاک ،دانا و شیرین رو بهم دادی ....

پسرم امسال عید تصمیم داریم بریم قشم . این اولین باریه که می خوای دریا رو ببینی هر روز می گی مامان بریم دریا نازپسرم منتظرهمحبت مادر فدای تو تمام سعیم می کنم بهت خوش بگذره الهی همین طور باشه ...

این روزا عاشق بستنی شدی موقع خرید فقط یکیش نشونت می دم وگرنه همه رو می خوای عزیزم 

فدای اون نگاهت که اقیانوس مادره عمیق و نافذ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوش جونت تمام هستی من

 

گاهی اوقات دوس داری ازت عکس یا فیلم بگیرم این یکی از اون زمان هاس

عشق منی با هر ژستی

 

رفتم سراغ جمع آوری کمد اتاق شما که چشمای کنجکاوت کریر نوزادیت رو دید خاطرات اون زمان انگار واست تازه شد و مامانم عشق می کرد و خیلی زود تمام دوران که مثل باد گذشت با هر تکون دادنت تداعی می شد وای خدای من کجاییم چه زود ... و من اشک شوق بر چشم که هنوز زنده ام و مادرتو ...

 

و چه زیبا دوباره خودت را در گهواره ات جا می دهی اما هر قدر که باشی آغوش مادر برای تو همیشه جا دارد!!!

 

و تو این روزای خونه تکونی بالکن شستم و کبوترای حیاط سیراب شدن خیلی خوشحال شدم  حیف که دلبرکم خواب بودبوس عاشق این کبوترای مهربونی

 

و جمع آوری ساک سفر که بهترین دارایم خودش توش جا داد حقیقت همین است که تو به من یاداور شدی !!!

 

 

دلبرانه ترین ترانه ی زندگیم با نوای شاد تو می رقصم و تمام دلتنگی های روزگار را می گشایم ...

باش و با رویشت زندگی را سبز تر کن ...

و با تو نهال کوچکم به پیشواز نوروز خواهیم رفت چه خوشبختم که سالی دیگر را با تو سپری کردم !

خدایا ، مهربانم ، دوست همیشه همراهم!!! یاریم ده آنچه را که حتی نمی دانم چیست برایم بهترین باشد که بر داده هایت و نداده هایت ایمان دارم گرچه دلیلش را نمی دانم ...

سپاس و باز هم .......... سپاس!!!

چشم هایم را می بندم و سکوت می کنم به احترام نو شدن ....

 

پسندها (10)

نظرات (12)

ترانه های کودکان
23 اسفند 93 21:07
سلام شراره خانم (راحله)عزیز ممنونم از لطف شما. من هم برای شما و خانواده ی محترمتان آرزوی سلامتی و تندرستی دارم. امیدوارم در کنار پارساجون سال خوبی داشته باشید.حجم آهنگ زیاد نیست از این لینک http://www.taranehaykoodakan.blogfa.com/post-414.aspx آدرس دانلود را پیداکنید. موفق باشید.
شراره
پاسخ
به به ببینید کی اومده قربونتون محبت کردید
مامان زهره
23 اسفند 93 23:51
مامان فهیمه
24 اسفند 93 1:01
سلام عزیزم سفر خوش .انشالا به سلامتی برین و برگردین . عزیزم این جو جو رو ببین با این بستنی خوردنش
شراره
پاسخ
ممنونم گلم منم بهترین ها رو واست آرزو دارم
سمانه مامان پارسا جون
26 اسفند 93 12:10
سلام عزیزم خوبید؟ گل پسر خوبه؟ منم پیشاپیش سال جدید رو بهتون تبریک میگم و آرزوی بهترینها رو براتون دارم
شراره
پاسخ
فدای شما ممنونم خانم گل
مامان آنیسا
27 اسفند 93 8:00
عزیزم پیشاپیش سال نو مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشی پر از خنده و شادی و سلامتی
شراره
پاسخ
سپاس فراوان دوست خوبم
مامان فرناز
6 فروردین 94 17:24
سلام عزيزم اميدوارم همراه پارساي نازنين تا به امروز سال جديد رو به خوبي و سلامتي گذرانده باشين
شراره
پاسخ
ممنونم عزیزم همین طور واسه شما
ali abbasi
13 فروردین 94 22:08
سلام شراره جان . ضمن عرض تبریک سال نو .. و تشکر بابت بازدید از ادرس من و نظرتون ... عکس های پارسا جان هم دیدیم ایشالله زنده باشه ./... سلام برسونید ...
شراره
پاسخ
به به عموی عزیززززززم خوش اومدید محفلمون گل بارون کردید
مامان آرمان
20 فروردین 94 0:12
سلام عزیزم ماشالله چه پسر نازی داری خدا واستون حفظش کنه واقعا هم همینطوره بهترین دارایی یه مادر فقط میتونه فرزندش باشه و بس ایشالله که در پناه حق بزرگ بشه
شراره
پاسخ
ممنونم عزیزم حق با شماست
ĸoѕαr
30 فروردین 94 21:18
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم
ĸoѕαr
7 خرداد 94 18:25
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
شراره
پاسخ
سلاااااااام خانم قهرمانشما خیلی محبت داری به روی چشم گلم این روزا خیلی سرم شلوغه ولی حتما میام وبلاگ قشنگت می بینم
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
7 مرداد 94 9:46
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*............
شراره
پاسخ
ممنونم عزیزم
rahelemehraban
9 مرداد 94 16:12
سلامممم راحله جووون خوبی عزیزم؟ بعد از مدتها اومدم سراغ وبلاگم دیدم لطف کردی واسم پیام گذاشتی😊گل پسرت چطوره؟ چه مردی شده ماشالله ببوسش از طرف من..عاشق اون موهاش شدمممم .ماهم خوبیم شکر خدا.شاید چند وقت دیگه اپ کنم وبلاگمو
شراره
پاسخ
فدای شما خانمی بوووووووووووووووس