پارسا جونم شکوفه دلمپارسا جونم شکوفه دلم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

پارسایم: پارسا باش و پارسا بمان!

اولین عکسای آتلیه 10 ماهگی

1392/5/2 18:36
نویسنده : شراره
715 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان دوشنبه 3 تیر ماه 91 مصادف با نیمه شعبان برای اولین ببه اتلیه عکاسی رفت! هوررررررررا!!!

اونم آتلیه خونوادگیمون اتلیه ناژیــــــــن (آقای کسرایی) آخه ایشون فامیل بابایی هستن و عکس و فیلمبرداری عروسیمون رو هم ایشون زحمتش رو کشیدن تشویق

و ایشون بنا به سفارش ما که می خواستیم عکسای لختی از پسملمون داشته باشیم دست به کار شدن اما ...

ای داد از دل غافل که

پارسا جونی ما به محض گذاشتن روی خز شروع به بی قراری و گریه می کرد این اولین باری بود که اینقدر کلافه و وابسته می دیدمش  خلاصه به هر زحمتی بود یه سری عکس از شیطون بلای ما گرفتن که باید گفت دست مریزاد من که بودم با اون لوضاع یکیشم به زور در می آوردم با کلی کلک فقط تو چند ثانیه پارسا جون می خندید و ایشون دست به کار می شدن یه چند تایش رو اینجا گذاشتم

مبــــــــــــــــــارکت باشه عسل مامان و بابا

عکسای آتلیه

عکسای آتلیه

عکسای آتلیه

عکسای آتلیه

لبخندت زیبا ترین تصویر ذهنم بخند تا لبریز باشم از زیبایی

پسندها (1)

نظرات (3)

راضیه مامان نیکسا
2 مرداد 92 16:19
واااااای چه کوچولوی نازی.خوشکله مثل مامانش.براش ارزوی موفقیت دارم از طرف من لوب خوشکلشو ببوس


ممنونم عزیزم حیف که من نیکسا جون رو ندیدم اون که صد البته شیرین و تو دل بروه می بوسمتون و با آرزوی دیدارتون
امیر بهادر عباسی
8 آبان 92 20:15
`*.¸.*´



¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)



(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•.



¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)



(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•.
<
_____xxxxxxxx________xxxxxxxx
<>
____xxxxxxxxxx______xxxxxxxxxxx
<
___xxxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx

___xxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
br>___xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
>
____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

_____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
>
______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
<>
_________xxxxxxxxxxxxxxxxxx
<>
___________xxxxxxxxxxxxx
<>
_____________xxxxxxxxx
<>
______________xxxxxx
<>
_______________xxxx
<>
_______________xxx
>
_./'\._¸¸.•¤**¤•.¸.•¤**¤•..•¤ **¤ •.¸.•¤**¤•..



*•. .•* *l

>/.•*•.\ ¸..•¤**¤•.,.•¤**¤•.*.•¤**¤•.¸

دل به دل راه داره بهادر جونم منم دوست دارم یه عالمه پسر فهمیده و با وقار بهت افتخار می کنم عزیزم
همیشه سلامت و موفق باشی


زهرا عباسی
8 آبان 92 20:21
الهی عمه قربون اون عکسای قشنگت بشم عزیزم ...

فدای شما عمه جونم
قربون نگاهتون