پارسا جونم شکوفه دلمپارسا جونم شکوفه دلم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

پارسایم: پارسا باش و پارسا بمان!

جشن تولد یک سالگی دردونه مامان و بابا

1392/6/21 0:12
نویسنده : شراره
1,103 بازدید
اشتراک گذاری

٩/٦/٩٢

یک سال گذشت یک سال به سرعت برق و باد ،یک سال از رویش عشق،یک سال مادری،یک سال دلواپسی و یک سال لبخند داشتن تو....

شگفتا قد کشیدنت  و  اوج گرفتن است  داشتنت!

زین پس در گوشه های ذهنم هماره عشق را در تو تجربه خواهم کرد و چه زیباست عاشق تو بودن و این بار عشق را خالص و ناب از جنس او یافتم عشقی از جنس ماندگاری ...

 یک سال زود گذشت هر لحظه اش کودکم رویش داشت و در جریان بود باور نکردنیست از ذره ای ناچیز کودکی که اکنون گام بر می دارد ، می خندد، دست می زند ، آهنگ را می فهمد و کلام را می شناسد

تنها توانم برای سپاس این عشق شکریــــــــست بس بی پایان ...

تولدت مبارک زیبای یک ساله ی من

 

و حالا تولد رنگین کمونی پارسا جونم

پارسا جونم واست یه تولد رنگین کمونی گرفتیم که بیا و ببین  ناهار تولد مادرجون زحمت کشیدن و جشن تو خونه اونا برگزار شد و همه ی تدارکات و وسایل مثل لباس تولد ، بال و تاج و کیک ،کارت دعوت و تزیینات رو خودم با نهایت عشق طراحی و درست کردم ...

همه چیز رنگین کمونی مثل خودت که رنگین کمون زندگیمونیقلب

و شما مثل یه فرشته کوچولوی رنگین کمونی آروم و مهربون بودی مامانی نمی دونی تو این لباس چقدر پاکی وجودت به جشنمون نور می داد...فرشته

تم تولدت رنگین کمون بود :

لباس   شلوارک و تاپ که با برش یقه و برش های روی تاپ و شلوارک مدل دار شد و بعد توسط رنگ یه رنگین کمون و عدد یک و یه عاله رنگ رنگین کمونیش کردم.

تاج   توسط یه سیم مهره های طلایی رو کنار هم چیدم و با دانه های اشکی سفید که به رنگ های رنگین کمون رنگ کردم هفت رنگ رنگین کمون رو مرکز قرار دادم.

بال   الگوی بال پروانه رو  دانلود کردم و بریدم و روی پارچه ثابت کردم و بعد توسط سیم گلسازی روی کار چسبوندم و تکه های پارچه لایه لایه چسبانده شد و در نهایت با رنگ تزیین شد.

کیک  کیک تولد رو پخته (دورنگ گردویی) و برای تزیین از خامه استفاده کردم و با دانه های اسمارتیز رنگین کمون رو به صورت کج که از پشت ابرای خامه ای بیرون زده بود و اول حرف اسمت رو به لاتین با خامه نوشتم دور کیک رو با چوب شور به طور نامنظم مثل حصار چوبی ردیف چیدم و با یه روبان قرمز کار تموم شد.

تزینات   با روبان و کاغذ رنگی ریسه ها ی رنگارنگ آماده شد.

نهار تولد  به زحمت مادرجون خورش خلال بادام و چلو مرغ بود بازم ممنون یه عالمه.

 

هدایای تولدت که همگی خیلی زحمت کشیده بودن و ازشون یه دنیا ممنونیم شامل:

دایی جون مامان(دایی محمود)                        ماشین کنترلی(هدیه ی فرستاده شده آخه خودشون

                                                              حضور نداشتن بی نهایت ممنون که به یادمون بودن)

مادر بزرگ مامانی                                        ماشین گانام استار ( اینم سفارشی و فرستاده شده)

آقاجون و خانم جون (مامان و بابای بابایی)           ٣٠٠هزار تومان

پدرجون و مادرجون(مامان و بابای مامانی)            ربع سکه

خاله جون ژاله                                             توپ بادی بزرگ + خانه سازی

مامان و بابا                                                روبات کنترلی + گوشی بیسیمی مرد عنکبوتی

                                    ممنون از همگی خیلی محبت کردین 

خیلی خوشحالم خیلی...

فرشته ی کوچکم همیشه پاک باش و یادآور عشق  ...

 

تولد یک سالگی آتلیه

 

اینم تصویر کارت دعوت پارسا جونم که با عشق تمام طراحی کردم:

کارت دعوت رنگین کمونی

 

پارسا و کیک یک سالگی

تولدت مبارت 

سرت بالا کن بالا کن بالا کن بالا  یه نیگا به ما کن به ما کن به ما

پارسا جون و سینا جون(پسر عمو)

سینا جونم دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مونا مامي كيانا
14 آبان 92 10:31
به به تولد


پارسا جون تولدت مبارك


ايشالا هميشه سلامت و پيروز و شاد باشي


لذت بردم از اينهمه ذوق و هنري كه بكار برديد همه چيز خيلي عالي شد


پارسا جون هم خيلي نازه ببوسيدش از طرف من

خوشحالم کردی عزیزم شما لطف دارید


طراح نو
3 اسفند 92 2:29
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم بهترین طراحی ها رو از ما برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری.همین الان اقدام کنید