پارسا جونم شکوفه دلمپارسا جونم شکوفه دلم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

پارسایم: پارسا باش و پارسا بمان!

سرآغاز

1392/12/20 3:22
نویسنده : شراره
338 بازدید
اشتراک گذاری

                                                           و ان یکاد

آغاز هر فصل زندگی زیباست                                      

رویش و جوانه زدن دانه ای به نام فرزند در درونم مرا به وجد می آورد فرزند !!!

فرزندی که نه تنها عشق را با خود همراه دارد یاد پروردگارم را در اعماق قلب و جانم بیش از پیش زنده خواهد کرد

هر لحظه از زمان که سپری می شود قلبم بیش از پیش برایش خواهد تپید و شوق دیدارهدیه ای بس بزرگ را از خدای مهربانم در سر می پرورانم ......

و                                                                          

نهم شهریور سال 1391

انتظار سر آمد

حال فرزندی به زیبایی و پاکی فرشتگان را در آغوش دارم

چه زیباست حس مادری...

نامش را پارسا نهادیم تا به مانند نامش بنده ای مقدس پاک و نیکو سرشت باشد

ای عشق پاکم خدای مهربان مرا یاری کن...

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان مهرناز
3 مرداد 92 12:25
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام
چه نی نی ناز و تپلی
بیشتر شکل خودته،مخصوصا ابروهاش
امیدوارم همیشه سالم وتندرست زیر سایه پدر و مادرش باشه.
از طرف من ببوسش


سلام رو ماهت زرزری من
قربون چشات که به وب پارسایی نگاه انداختی
کاشکی یه وب واسه مهرناز جونم دست و پا می کردی عشقشو کنم
می بوسمتون
علي
8 اسفند 92 19:51
سلام وبت قشنگ بود روزنامه ديواريمو ببين مرسي --------------