پارسا جونم شکوفه دلمپارسا جونم شکوفه دلم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

پارسایم: پارسا باش و پارسا بمان!

1
2

3 برف زمستانی شیراز 1392

1392/12/11 19:28
نویسنده : شراره
295 بازدید
اشتراک گذاری

خدای خوب و مهربانم

چگونه زبان به ستایشت بگشایم که تو انتهای بخششی و من حتی سطرها پیش از استحقاق...

دانه های سپید برف که فرشتگانت بر زمین می پاشیدند چون بارقه هایی از نور و گرما مرا دلخوش بودن مهربانت کرد

و من دلنوشته ی گذشته ام را زیر لب زمزمه می کردم:

"خدایا

زندگی جز این نیست که با تو باشم و از تو باشم

پس     با من باش و بگذار از تو باشم"

 

و این هم بابایی و  فرشته کوچولوش در حیاط برفی خونه پدر جون(اطلسی) 

 پاکی مثال برف

اینم فیل برفی (پارک ابتدای ورودی خونه سازمانی پدرجونی) و جوونی که داشتن فیل برفی می ساختن همون جا بودن و ازمون عکس سه نقری گرفتن (آفرین به این ذوق هنری)

با تو دل گرمم حتی در سرد ترین روزها

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)