پارسا جونم شکوفه دلمپارسا جونم شکوفه دلم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

پارسایم: پارسا باش و پارسا بمان!

اترج های خونه مادر جون 6 ماهگی

1392/12/20 3:19
نویسنده : شراره
750 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز که شیراز بودیم پدر جون رفتن اترج های (ترنج) حیاطشون رو چیدن ما ام که یه سوژه گیر آورده بودیم مشغول عکس گرفتن از شیرین پسر شدیم و خاله جون ژاله یه کش سر به موهات بست تا ژست دخترونه ام داشته باشی   مژه  عسلم وسط اون همه اترج خیلی ناز شدی خیلی ناز شدی ( این عکسا حدودای ٦ماهگیت مامانی)  

اترج

اترج

اترج

 قربون ناز پسرم برم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

زهرا خواهر ثنا
2 مرداد 92 11:30
پسر قشنگی دارین من خیلی اسمشو دوست دارم چون اسم پسر خاله ی منم امیر پارسا اما با تفاوت یک امیر البته گفتم پسرتون خیلی نازه


قربونت خانومی ثنا جون هم خیلی تودل بروه
راحله
2 مرداد 92 20:10
وااااااااای چه عکس خوشملی چه نی نی خوشمزززززه ای!!!!


با این کش مو دقیقاااااااااا عین دخملها شده از بس خوشکله ماشالله


ممنونم عزیزم هوراد جون شما ام خیلی خیلی شیرینه مخصوصا با اون خیار قد بلند تو دستش اون پستتون رو خیلی دوس دارم می بوسمش


مامان کارن
3 مرداد 92 15:49
سلام چقدرپسرخوشملی هستی شماخاله جون به مامانی بگوحتمابرات اسفنددودکنه مرسی که پیشمون اومدید


منمنونم خاله جونی که اومدین شما خیلی خیلی محبت دارین خوشحالمون کردین
مامان
6 مرداد 92 10:37
چه نی نی خوشمزه ای! پارسا باش و پارسا بمان !
شراره
پاسخ
سپاس فراوان از شما
غزل جوون
3 شهریور 92 16:16
سلام جونم
من غزلم
و تازه 2 ماهه که اومدم
نی نی]
مامانی ام واسم وب لاگ ساخته
برام دنبال دوستای خوب میگرده
دوست داری بامن دوست بشی و تبادل لینک کنیم؟؟؟؟؟
خوشحال میشم بامن دوست بشی
بهم سر بزن

غزل جونم خوش اومدی قدم های نازت به این دنیا مبارک
حتما ناز خانوم به وبلاگت میام ولی آدرس ندادی


ریحانه
9 شهریور 92 18:15


تولدت مبارک عزیزم!!!


قربون مهربونی شما ریحانه جون
گیلدا
19 شهریور 92 14:37
سلام.ممنون عزیزم.خیلی خوشحال شدم که بهم سر زدی.خیلی عکسهای گل پسرت باحاله.واقعا عکسهای قشنگیه.به نظرم یکی از اونها رو بزرگ کن بزن تو اتاقش.من اول فکر کردم میوه ها پلاستیکیه.بچه ها خیلی شیرین هستند.چون معصوم هستند همه یه جور دیگه دوستشون داره.براتون بهترینها رو آرزومندم


مرسی عزیزم که تشریف آوردی شما خیلی لطف دارید ممنون گلم