پارسا جونم شکوفه دلمپارسا جونم شکوفه دلم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

پارسایم: پارسا باش و پارسا بمان!

اولین ماهگرد سال 93( شکوفه ی زندگیمون یک سال و 7 ماهه شد)

1393/1/11 3:52
نویسنده : شراره
431 بازدید
اشتراک گذاری

  ثانیه ها تند تند از پی هم می گذرند و نهال کوچکم جوانه می زند و قد می کشد شاخه های کوچکش توان می گیرد و من مبهوت زمان و این قدرت لایزال ....عشقم هر نفس روز افزون می گردد....

این روزها تو را جور دیگر در آغوش می فشارم  ، می بویم"""" نمی دانم انگار زمان حتی از پیش نیز تند تر  می دود. دلخوش و شادم به بالندگی و سلامتت که آنرا تنها از خدایم دارم و سپاسی بس بی انتها ....

اما دلواپس رفتن روزهای شیرین کودکیت ، روزهایی که بامهربانی خالصت به آغوشم پناه می آوری و من هر زمان که بخواهم تو را به قلبم می فشارم ،نوازشت می کنم و می ترسم با قد کشیدنت دور شوم ....

من با نفس های تو تازه می شوم حتی در اوج خستگی ! بودنت در کنارم آرامش است و تو بزرگ می شوی و نمی دانم گردش گیتی تو را به کدامین شهر یا سرزمین خواهد کشاند . هر کجا باشی چه دور چه نزدیک قلبی هست که تا آخرین تپش هایش عشق تو را در خود جای داده و هر زمان که شادی و غمگین این قلب من است که می خندد و می گرید ،

هر نفس شکر بودنت را دارم و سلامت و هدایتت را از منشا عشقم خدای مهربانم خواهانم.فرشته

چه  زود گذشت و تو 1 سال و هفت ماهه شدی  که چه زیبا با 9 فروردین 93هم زمان شد مامانی یه کیک پخت و شما عسلم در ذوق شمع و فوت کردن ...

مبارکت باشه عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــزم

                                   قلبقلبقلبقلبماچماچماچماچماچماچقلبقلبقلبقلب

 بیا پایین عسلم واسه شماست گلکم

لبای نازت همیشه خندون و دلت شاد شاد شادعزییییییییزم

دل خوشم به بودنت رویشت مبارک!!!!!

پسندها (3)

نظرات (5)

الهه
11 فروردین 93 4:57
چه جالب پارسا و آدرینا روز تولدشون دقیقا یکی هستش! نوزده ماهگی مبارک پارسای مادر
شراره
پاسخ
ممنون عزیز دل واسه گل دختر شما ام مبارک
فروشگاه اینترنتی جویبار شاپ
30 فروردین 93 12:35
سلام مامان ارمیا تپلی هستم خوشحال میشم که از فروشگاه اینترنتی من دیدن کنید و از این لینکی که بهتون دادم وارد سایت بشید با تشکر
شراره
پاسخ
پیدا نشــــــــــــــــــــــــــــــد
س
30 فروردین 93 23:03
عزیزم چقدر قشنگ و با احساس نوشته بودی، / مبارک باشه این ماهگرد به به عجب کیک خوشرنگی دست درد نکنه مامان با احساس و باسلیقه
شراره
پاسخ
ممنون عزیزم خودتون ام سرشار از احساسات ناب و قلم زیبا هستید با خوندن وبتون سرمست می شم
راحله
2 اردیبهشت 93 15:39
ای جوووونم قربونش برم با این خنده ی خوشششکلشروزتون با تاخیر مبارک
شراره
پاسخ
متشکرم عزیزم محبت داری مامان گل
مامان رها
30 اردیبهشت 93 17:57
سلام دوست گلم وب قشنگى دارى پيش ما هم بيا كلبه اى رويايى كه مطالبى جالب براى شما داره هر روز پست جديدى ميذاريم منتظر حضور شما هستيم راستى نظر يادتون نره خداحافظ
شراره
پاسخ
ممنون عزیزم حتما می بینم