پارسا جونم شکوفه دلمپارسا جونم شکوفه دلم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

پارسایم: پارسا باش و پارسا بمان!

عید 92 اولین عید پارسایی 7ماهگی

1392/12/20 3:20
نویسنده : شراره
684 بازدید
اشتراک گذاری

امسال عید خیلی عید خوبی بود  بهترین عیدی که داشتم آخه یه عشق به زندگیم اضافه شده پارسا عشق زندگیم...

امسال همه ی اونایی که دوسشون دارم و از ته قلب برام عزیزن کنارم بودن مادرجون اینا امسال عید شیراز موندن و در کنار تو و بابایی عید امسال واقعا عید بود به خصوص که مهمونای دوست داشتنی ای داشتیم عمو علی +زن عمو ژیلا+ فرزنداشون(شکیبا + یاشار )(خونواده ی عموی مامانی) که اگه دوست داشته باشن بعدا عکساشون می ذارم.

عید قشنگی بود کلی آرزوی قشنگ واست دارم

اینم چند تا از عکسای گوگولیت سر سفره هفت سین خونه مادرجون

عید92

و اینم یه عکس با باباجون مهربون

عید 92

 

یه روز تو ایام عید رفتیم پارک حافظیه اونجا غرفه های عشایری واسه مسافرا زده بودن از اونا دیدن کردیم یه شتر مهربون ام اونجا بود

اینم جناب شتر و شما

شتر مهربون و پارسا

شتر مهربون

خیلی ماهی مامانی دوست دارم پسر گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

راحله
2 مرداد 92 20:11
وای چه بامزه بودن عکسهاااااا
ببوسش از طرف من پسملی رو
چه جالب هم نامیم تو خونه شراره صداتون میکنن؟


قربون شما مهربونم
آره عزیزم تو خونه شراره ام ولی راحله رو یه جور دیگه دوست دارم