پارسا جونم شکوفه دلمپارسا جونم شکوفه دلم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

پارسایم: پارسا باش و پارسا بمان!

شیرین پسرم یازده ماهگیت مبارک

1392/12/20 3:19
نویسنده : شراره
290 بازدید
اشتراک گذاری

انگار همین دیروز بود که تو را در حالی که ظریف و کوچک بودی به آغوشم سپردند. و چه احساس زیبایی بود مادر شدن گمان می کردم چه روز های دوریست یک سالگیت وتو اکنون در ماه آخر یک سالگی....قلب

خدای مهربانم    کودکی را به من سپردی که طعم عشق ، صبر ، گذشت ، فداکاری و از همه زیباتر مادری را در وجودم نهاد !

عشقش سختی های توام با قد کشیدنش را به کامم چون عسل شیرین می سازد و توانم را برای تحملش دوچندان . گاهی خسته از به دوش کشیدن باری سنگین...اوه

و چه زود میگذرند خستگی ها ، دلهره ها و شب زنده داری ها...

و من شب را تنها به شوق دوباره در آغوش کشیدنت ، بوییدنت ، خنده های شیرین و شیطنت هایت سحر می کنم

دلبرکم قند عسلکم امروز یازده ماهه شدی و من کم کم در تدارک طراحی لباس و تزئینات جشن تولد یکسالگی هستم یه جشن تولد رنگین کمونی

یازده ماهگیت مبارک عزیز دل مامان قلبماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سپهر
21 مرداد 92 12:04
ماماني پارساجون، اسم خواهرزاده منم پارساست. خداني ني خوشگلتوحفظ كنه عزيزم


ممنون گلم که به ما سرزدید خوشحالمون کردید
سمانه مامان پارسا جون
7 آبان 92 23:49
سلام دوست گلم
خیلی خوشحال شدم به وب پسرم سر زدید
خیلی خیلی ممنون از ابراز لطف و محبتت مادر مهربون شما به ما لطف داری
وقتی اومدم به وبتون اول از اسم وبلاگتون بینهایت لذت بردم و بعد هم با دیدن روی ماه گل پسرت کلی ذوق کردم.
هزارماشاالله خیلی خوشگل و بانمکه.
از خوندن مطالبتون هم کلی کیف کردم که سرشار از احساس و حس زیبای مادرانس.

عزیزم من درست متوجه نشدم در جه رابطه ای راهنمایی خواستی.
من کتاب زیاد خوندم و در هر رده سنی پارسا رفتارها و بازیهای مخصوص سنش رو باهاش انجام دادم. و تمام وقتم رو توی خونه با پسرم میگذرونم . باهاش کودک میشم و بازیهای کودکانه انجام میدم و همه کارهایی که یک مادر برای رشد و تعالی پسرش انجام میده.
بازم کاری بود در خدمتم عزیزم.
پارسای گل رو ببوسید.
راستی شما به دوستای خوب ما پیوستید و وبتون رو لینک کردم.

وای خداجونم ببین کی اومده سمانه جونم
بی نهایت خوشحال شدم همین رابطه ی کم با شما از طریق خوندن وبتون پیوند عمیقی رو با قلبم ایجاد کرده خیلی دوستون دارم باور کنید