پارسا جونم شکوفه دلمپارسا جونم شکوفه دلم، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

پارسایم: پارسا باش و پارسا بمان!

پارسا جونم دو ساله شده هوووووورا!

1393/6/9 18:56
نویسنده : شراره
453 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی باز سرعت گذرش را یادآور می شود .....

کودک دیروز من  کوچک تر از این بود و ناتوان تر ! تصورش شاید راحت باشد اما برای من که لحظه لحظه در کنارش هستم  و رویشش را نظاره گرم ، معجزه ایست بس بزرگ ...

پارسا ی پاکم اکنون تواناست بدود ، فریاد شادی سر دهد ، لج کند  نه بگوید و استقلالش را بیان کند، بازی کند ،کلام کوتاه بگوید و تلاش کند تا حرفش را به من بفهماند و چه زیباست تمام این تلاش ها و شکفتن ها برای ما که ثانیه ثانیه در انتظارش بودیم  با هر  نشانه  از تو  سرشار حس لبخند می شویم !

 

   و یادمان باشد مدیون سپاس از مهربان ترین  خالق

 

و اینک جشن سپاس دومین سال تولدت

 از این جهت که پارسای عزیزم عاشق ماه و ستاره و آسمونه و در هر ساعتی از روز و شب ، ماه رو در هر سایزی با عشق تمام پیدا می کنه تم تولد ناز گلکم رو ماه و ستاره انتخاب کردم و یکی دو ماهی در گیر درست کردن لباس و تزیینات شدم   ... راستی امسال  تولد خونه خودمون بودیم زیبا

کارت دعوت  که با عشق تموم درست شد و متنش رو خیلی دوست دارم یه شعر از آقای امیری اسفندقه با عنوان زیبای من کودکانه آسمان را دوست دارم

 

 

 

روز قبلش رفتیم آتلیه چیک ارسنجان و به سختی تموم  عکس گرفته شد ابتدا ماه کوچولو اصلا نذاشت عکسی گرفته بشه و بهانه می گرفت و میگفت ماشین . که یعنی سوار ماشین بشیم و بریم . من و که می گی ناراحت از این که این همه واسه لباس و تاج و .... زحمت بکشم و حالا حتی نشه یه عکس یاد بود گرفته بشه ! خسته خلاصه رفتیم و با یه گشت نیم ساعته تو شهر برگشتیم و این بار با هزار صلوات و دعا  تو دلم وارد شدیم ... اما نه ! پارسا جون عزیزم نظرش عوض شده بود البته به لطف  خرس عروسکی آتلیه ...چشمک

هر جا خرسی بود پارسا جونم بود خندونک  مرســــــــــــــــــــــــــــــیبوس

 

 

بریم سراغ خوردنی هــــــــــــــــــــا:

آخ آخ چه کاری کردم من امسال  توبـــــــــــــــــه !!! با وجودی که غذاها و کیک عالی شده بود ولی خیلی خسته شدم و تا ظهر به طور کامل مشغول بودم و البته مادر مهربونم که خیلی خسته شد، یه دنیا  ممنون.      نتیجه گرفتم واسه تولد باید یه جور غذا درست کرد مهم اینه دور هم خوش باشیممحبت

ته چین مرغ - مرغ شکم پر - خورش بادمجان - سوپ ورمیشل - کتلت های شکل ماه -  دسر نارگیلی - ژله دورنگ - دسر گلدانی - کیک تولد و تزیینش - بیسکویت های ویژه تولد  2 سالگی ماهکم واسه  پیشکش به مهمون های عزیز        همیــــــــــــــــــــــــــــن   نوش جون  و جای خیلی ها خالی...

 

 

 


کادو های تولد :

من  و بابایی     تاب و میله بارفیکس   +    سکه پارسیان

عمو   که نتونستن بیان   یه جعبه لگو  قطاری 

مادرجون و پدرجون و خاله ی گل         دوچرخه سایز 16"

عزیز جون و آقاجون          250 هزار تومان

خیلی زحمت کشیدن یه دنیا ممنون

 

 

 


عزیزکم  از خدای مهربان می خوام سالهای زندگیت  زیبا و با شکوه باشه نه در تجمل بلکه زیبا در معنا ...

و من باشم تــــــــــــــــــــا زمانی که  برایت  سودمندم و  با یاری  خالقت  راهنمایت باشم

دوست دارم  فرشته ی پاکم  بی نهایــــــــــــــــــــــــــــتمحبت

خدای مهربونم  سپاس  سپاس سپاس..................................................

 

پسندها (8)

نظرات (5)

راحله مامان هوراد
29 شهریور 93 12:03
عزیزم تولدش مبارککککک چقدر هنرمندی مامان خانوم.از طرف من روی ماه گل پسرو ببوس
شراره
پاسخ
ممنون گلکم شما زیادی لطف دارید
مامان سعیده
29 شهریور 93 23:07
مبارک باشه ..به به چقدر همه چیز باسلیقه و زیبا بود ...ایشاله 120 بشی عزیز دل
شراره
پاسخ
مرســــــــــــــــــــــــــــــــــی عزیزم
مامي مينا
16 مهر 93 15:44
عزيزم تولدت مبااارك. چه تولد زيبايي.
شراره
پاسخ
سپاس دوست خوبم
مامان زهره
6 آبان 93 23:17
تولدت مبارک گل پسری
شراره
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان فائزه
8 آذر 93 20:09
سلام شراره جون سلام پارسا جان تولدت مبارک هزار ماشالله بزرگ شدی مامانی اسپند دود کنین ببوسید پارسا جونو
شراره
پاسخ
قربونت گلم ممنونم